Potrebujete sa prezentovať, máte produkt, ako s ním na trh?l


Máte výrobok, ktorý je kvalitný utreba spraviť len ďalšiu vec, a to zabaliť ho do príťažlivého obalu a zaujať zákazníkovu pozornosť pomocou reklamy, ďalej Vám povieme približne ako na to.

Obalový design:
Dobre zvolený grafický návrh určuje druh budúcich klientov, preto treba mať kvalitný obal na Váš výrobok, alebo knihu, ako staré príslovie hovorí "obal predáva", nie je to úplne pravda ale každopádne je pravdou, že nevýrazný obal, hoci s veľmi kvalitným výrobkom Vás zaujme neskôr ako obal ktorý Vám udrie priamo do očí, taktiež je výhodné ak zaujmete netradičným obalom, výrazne odlišným od konkurencie. Tak ako aj pri iných grafických spracovaniach treba dbať na pútavosť a vyvolať záujem u kupujúceho.

Ak nepredávate produkty priamo v pultovom predaji v rôznych supermarketoch alebo obdobných predajniach, je chybou myslieť si že na obale až tak nezáleži. V samej podstate záleží na obsahu, ale exkluzívny a atraktívny obal spája v sebe samotné posolstvo, čo sa v ňom nachádza. Môžeme uviesť príklad keď dávate niekomu dar, či už prsteň alebo pekný sveter, nehodí sa aby ste ho doniesli v igelitovom vrecku. Presne tak je to aj s Vašimi výrobkami, nehodí sa ak niekto investuje peniaze do Vášho softwaru, ktorý ste mu vytvorili na mieru a dostane ho na bežnom CD s priloženým papierikom s názvom programu, možno sa práve teraz usmievate, ale môžete mi veriť, že aj toto sa ešte v súčasnosti deje.

Takisto je to aj s knihami, v podstate ide o obsah ale keď ten obsah zabalíte do exkluzívneho obalu, exkluzivitou sa nemyslí len koža a zlaté písmo, exkluzívne môže pôsobiť aj plnofarebná tlač, a pri tom cena plnofarebnej potlače obalu knihy sa prejaví na cene minimálne avšak na predaji sa môže prejaviť radikálne.

V súvislosti s týmto javom sa robil v Západnej Európe výskum:
Na trh uviedli tú istú knihu s dvomi rôznymi obalmi ten istý názov ten istý autor, avšak obal rôzny. Knihy boli obidve na tom istom mieste v predajni, a môžete skúsiť hádať, ktorá sa predávala viac. Samozrejme tá s atraktívnejším obalom, pritom náklady na jeden kus boli s rozdielom 0,07 €. Predaj kníh s atraktívnejším obalom prevýšil predaj menej atraktívnej verzie o 70% , čo je dosť dôrazný argument na úvahu o mierne vyššej investícií do obalu pri výraznom zvýšení predaja.

Uvedenie výrobku na trh, reklamná kampaň
Skôr ako uvediete výrobok na trh je nutné porozmýšľať v čom je jeho výnimočnosť zlaté pravidlo je že so zákazníkom musíte jednať ako so svojou manželkou. Možno to znie trochu zvláštne, ale vždy keď niečo uvádzate na trh predstavte si či by ste to doporučili svojej manželke a z akého dôvodu. Ak áno a máte na to aj dôvody. môžete sa do toho pustiť.

Ako prezentovať svoj výrobok:

  1. Najskôr si rozvrhnite aké média chcete na prezentáciu využiť tzv. marketingový plán
  2. Spíšte si v čom je Váš produkt výnimočný, taktiež prečo by sa mal zákazník rozhodnúť pre Váš výrobok, produkt, službu
  3. Z predchádzajúceho bodu ste zistili na čo sa v kampani zamerať, treba uviesť najskôr všetky extra výhody, a potom môžete uviesť aj
    štandardné informácie, treba zákazníkovi ponúknuť informácie nevadí, že konkurencia spĺňa tie isté kritériá, ale v kampani to neuvádza, využite to!

    Príklad: Chcete prezentovať nový model auta
    Spíšete si extra informácie, a potom k tomu pridáte niečo naviac. Napríklad naše auto spĺňa normy Euro 4 ( spĺňajú tu normu viaceré? Možno všetky nové automobily, ale koľko spoločností to uvádza vo svojich materiáloch, 1, 2?) a presne o to ide, Vašu značku si spoja s tým, že spĺňate normu Euro4, narozdiel od iných, zákazníci chcú informácie, tak im ich poskytnite. Veľa spoločností robí chybu, že uvádza len výnimočné údaje, ale aj tie štandardné stoja za zmienku, využite že iné firmy to tak nerobia.

  4. Máte informácie, ktoré chcete použiť treba ich aplikovať do Vami zvoleného média a prípadne upraviť podľa vhodnosti. Vo všeobecnosti ak predávate výrobky alebo služby používajte v reklame buď vyobrazenie výrobku alebo spokojných ľudí, ktorí tieto služby využívajú. Nepoužívajte abstraktné obrazy, len texty, fotografie sú tým, na čo sa ľudia chcú pozerať. Atraktívna fotografia dokáže našu pozornosť zaujať viac ako nápis ZADARMO cez celú stranu (obrazne povedané)
  5. Ďalšou stratégiou je opakovanie, nie je nutné mať v jednom časopise reklamu na 4 rôznych stranách a v ďalšom čísle nič, lepšie je keď sa Vaša reklama nachádza na tom istom mieste v každom ďalšom pokračovaní. Túto stratégiu by sme mohli prirovnať k spôsobu akým boli mučení zajatci vo Vietname, nechali na nich kvapkať. Nie prúd vody, ale po kvapkách, prvú hodinu to nebolo až také hrozné ale v priebehu času sa stávala každá kvapka neznesiteľnejšou a neznesiteľnejšou. A presne tento spôsob sa dá aplikovať aj v reklame. Dlhodobé pôsobenie spôsobuje záujem. Už vo viacerých prípadoch sa stalo, že nastala masívna kampaň, nebolo možné pokryť dopyt po výrobku , a akonáhle kampaň ustala stratil sa aj záujem o výrobok.
  6. Využite netradičné formy reklamy ako aj moderné technológie, prečo nezaložiť na stránkach diskusné fórum na Vašich stránkach, kde sa budú môcť zákazníci vyjadriť o kvalitách výrobku, alebo prečo nespustiť zároveň s uvedením na trh aj súťaž o atraktívne ceny. Pokiaľ ste postupovali zodpovedne, a podľa "návodu" ste na najlepšej ceste k úspešnej propagácií Vášho výrobku.

Naším klientom vždy radi poradíme a doporučíme grafické riešenie, ktoré zaujme práve ako pútavá reklama. Pokiaľ máte záujem využiť naše grafické alebo poradenské služby stačí sa s nami kontaktovať


 

 
and marketing or, choice marketing sro, internetovy marketing, komunikácia marketing, manažment a marketing, manažment and marketing and, marketing, marketing cestovneho, marketing cestovneho ruchu, marketing cestovný ruch, marketing manažment, marketing na slovensku, marketing obchodu, marketing or, marketing servis, marketing sk, marketing sluzieb, marketing služieb, marketing spoločnosti, marketing sro, marketing v doprave, marketing v poisťovníctve, marketingove poradenstvo, marketingové poradenstvo, mediálny marketing, medzinarodny marketing, medzinárodný marketing, obchod marketing, outscoring, poradenstvo eu, poradenstvo sk, pro reklamu a marketing, práca marketing, práce marketing, regionalny marketing, regionálny marketing, reklama, strategický marketing, čo je marketingand marketing or, choice marketing sro, internetovy marketing, komunikácia marketing, manažment a marketing, manažment and marketing and, marketing, marketing cestovneho, marketing cestovneho ruchu, marketing cestovný ruch, marketing manažment, marketing na slovensku, marketing obchodu, marketing or, marketing servis, marketing sk, marketing sluzieb, marketing služieb, marketing spoločnosti, marketing sro, marketing v doprave, marketing v poisťovníctve, marketingove poradenstvo, marketingové poradenstvo, mediálny marketing, medzinarodny marketing, medzinárodný marketing, obchod marketing, outscoring, poradenstvo eu, poradenstvo sk, pro reklamu a marketing, práca marketing, práce marketing, regionalny marketing, regionálny marketing, reklama, strategický marketing, čo je marketingand marketing or, choice marketing sro, internetovy marketing, komunikácia marketing, manažment a marketing, manažment and marketing and, marketing, marketing cestovneho, marketing cestovneho ruchu, marketing cestovný ruch, marketing manažment, marketing na slovensku, marketing obchodu, marketing or, marketing servis, marketing sk, marketing sluzieb, marketing služieb, marketing spoločnosti, marketing sro, marketing v doprave, marketing v poisťovníctve, marketingove poradenstvo, marketingové poradenstvo, mediálny marketing, medzinarodny marketing, medzinárodný marketing, obchod marketing, outscoring, poradenstvo eu, poradenstvo sk, pro reklamu a marketing, práca marketing, práce marketing, regionalny marketing, regionálny marketing, reklama, strategický marketing, čo je marketing
Kontaktné informácie: AENDY design, www.aendy.sk, E-mail: aendy@aendy.sk , Tel: +421 944 625 487